Onlangs is het bestuur uitgebreid met twee bestuursleden, Bas Gerdingh en Kija Lugtmeijer. Hier zijn we erg blij mee. Zij stellen zich graag aan jullie voor op onze website. 

In de bestuursvergadering van 31 maart is gesproken over de ambities met IAG-platform Nederland waarbij monitoring, positionering en scholing belangrijke speerpunten zijn. Het bestuur gaat aan de slag met een aanpak voor monitoring en onderzoek en stelt een meerjarenbegroting op.

In de managementbijeenkomsten op 13 april en 19 mei is het Strategisch plan IAG-platform 2026 - 2028 aan de orde geweest. Het plan is goed ontvangen door de aanwezige managers. De managers vonden het een helder en herkenbaar plan. We hebben gesproken over sterke punten, knelpunten, ontwikkelgaven en doelen, hoe we de kwaliteit kunnen borgen en wat daarvoor nodig is. Na vaststelling van het plan in de bestuursvergadering van 9 juni zullen we het plan op de website zetten. Ook tijdens het IAG-inspiratiecongres op 8 oktober zal het aan de orde komen.